Все в шоколаді: чиїм ласощам віддають перевагу українці?

11 липня ласуни всього світу відзначають День шоколаду – свято, що було засноване в 1885 році у Франції і здобуло широку популярність серед поціновувачів цього виду ласощів по всьому світу. В Україні воно також відзначається й 4 вересня, що, втім, лише дає багатьом любителям солодкого привід відсвяткувати його двічі.

Традиційною розвагою, крім дегустації шоколаду, у цей день вважається відвідування цехів, кондитерських фабрик та інших місць виробництва цього популярного частування. «Слово і Дело», у свою чергу, запрошує вас на віртуальну екскурсію з відвідуванням найпопулярніших в Україні виробників солодкого.

Так, пальму першості за рівнем популярності серед українців, як нескладно здогадатися, утримує кондитерська корпорація Roshen – предмет гордості і в той же час – джерело проблем Глави нашої держави: незважаючи на те, що Порошенко фактично не керує компанією, його прізвище ні-ні, та й вгулькне в якомусь брудному скандалі, пов'язаному з корпорацією – будь то офшори чи незаконне будівництво фірмових магазинів. Адже як не крути, він залишається власником Roshen. Ну а обсяги виробництва «кондитерки» фабриками корпорації дійсно вражають – 1200 тонн на добу.

До 300 тонн товару на добу відвантажує інший сумнозвісний останнім часом виробник – «Житомирські ласощі». Незважаючи на те, що назва фабрики все частіше згадується в контексті рейдерських захоплень, збут її продукції відбувається в більше, ніж у 20 країнах світу.

На п’яти житомирцям наступають «АВК» і «Бісквіт-Шоколад», чиї обсяги виробництва вимірюються 220 і 180 тоннами товару щодня.