Політична девальвація бренду «НФ» ускладнює перемогу Каспрука на виборах в Чернівцях – експерт

Читать на русском
Олексій Каспрук

Серед основних проблем чинного мера Чернівців в майбутній виборчій кампанії можна виділити масовану політичну девальвацію бренду «Народного Фронту» та сам формат виборів міських голів у два тури.

Про це у рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналістам «Слова і Діла» розповів політолог, кандидат політичних наук Олексій Кандюк.

«Масована політична девальвація бренду «Народного Фронту», з яким пов’язують Олексія Каспрука, та відмова цієї політичної сили брати участь у місцевих виборах ставить чинного мера у складне становище. Адже, з одного боку, робить його заручником політичної кон’юнктури. Хоча з іншого – можливість піти самовисуванцем скоріше додасть йому голосів, аніж відніме їх», – переконаний політолог.

Крім того, за його словами, якщо при однотуровому голосуванні шанси чинного мера бути знову обраним були надзвичайно високими, то нові правила гри ускладнюють ситуацію, відкриваючи нові шляхи розвитку передвиборчої боротьби.

Хоча й шанси бути обраним уже в першому турі у Каспрука залишаються, додає він.

«Все залежатиме від того, хто стане його конкурентами, в першу чергу, від президентської політичної сили. Ну і не слід забувати, що багато в чому шанси здобути перемогу Каспрука будуть залежати від того, чи вдасться меру Чернівців сформувати новий порядок денний у керівництві містом. Адже, як і всюди в Україні, виборці вимагають швидких змін. Відповідно, і затягування з реформами буде прямо пропорційним зростанню суспільного розчарування», – резюмував Кандюк.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: