У суботу, 1 листопада, у роботі застосунку ПриватБанку Privat24 стався технічний збій. Спостерігалися проблеми з переказами та платежами.
Інформацію про збій підтвердила пресслужба ПриватБанку у Facebook.
Сьогодні вранці українці почали повідомляти про проблеми з проведенням платежів та переказів. Як зазначили у пресслужбі банку, технічна команда почала працювати над відновленням роботи сервісів.
«Переказ чи платіж не проходить? Ми все бачимо і все робимо. Технічна команда працює, щоб якнайшвидше все відновити. Дякую за розуміння та спокій», – йдеться у повідомленні банку.
Оновлено: О 10:16 банку повідомили, що перекази та платежі знову проходять «безперебійно й у звичайному режимі».
Нагадаємо, минулого місяця стався масовий збій у роботі Amazon: низка відомих онлайн-сервісів були тимчасово недоступні. Також у жовтні фіксували збій у роботі Monobank через розіграш. Раніше повідомлялося про збій у застосунку «Укрзалізниці».
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».