У п'ятницю, 22 серпня, у мобільному застосунку «Приват24» стався технічний збій. Клієнти державного ПриватБанку не могли скористатися сервiсом.
Про це стало вiдомо з соцмереж та сервісу Downdetector.
Користувачі зазначали, що проблема виникає як у мобільному додатку, так і на комп’ютері. Під час спроби авторизації на сайті система видає помлку та повiдомлення «Авторизація відхилена».
Прессекретар ПриватБанку Олег Серга в коментарі РБК-Україна підтвердив, що наразі у клієнтів можуть виникати проблеми з входом у Приват24 та проведенням окремих платежів.
«Наші спеціалісти працюють над відновленням стабільної роботи сервісу», – додав він.
Доповнено:
Станом на 15:00 стабільну роботу сервісів було відновлено.
Нагадаємо, 14 червня у ПриватБанку були недоступні операції з картками, зокрема, не працювали банкомати та термінали самообслуговування.
А нещодавно стався збій у роботі застосунку цифрових державних послуг «Дія» – у користувачів вибивало помилку при спробі входу.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».