«Укрзалізниця» хоче продавати квитки за найменшою ціною – завчасно і за найвищою – безпосередньо ближче до дати поїздки.
«Ми хочемо продавати квитки, як у літаку: з найменшою ціною – завчасно і з вищою ціною – безпосередньо ближче до дати поїздки. Це допоможе нам розширити наші пропозиції і цим досягти більшу кількість клієнтів», - заявив член правління «Укрзалізниці» Марчін Целеєвський «Бізнес Цензору».
Він пояснив, що в УЗ одна ціна на квиток в усі дні. Ця ціна і ціноутворення не враховують потреб величезного пласту людей. І це неправильно.
«Таким підходом ми якби зрівнюємо всіх людей в плані доходу, забуваючи про те, що для деяких людей наша ціна занадто висока, а деякі можуть платити більше», - додав Целеєвський.
Зараз компанія проводить дослідження, чи можливо таке нововведення.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» підвищуватиме ціни на квитки щомісяця.
Також відзначимо, «Укрзалізниця» призначила додаткові поїзди на новорічні свята.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».