Попов зізнався, що насправді міська електричка – це 30-річний металобрухт

Читать на русском

Через зношеність рухомого складу міської електрички Київ щорічно витрачає 36 млн. грн. для підтримання її стабільної роботи.

Про це в ефірі телеканалу «Київ» заявив голова Київської міськдержадміністрації Олександр Попов, передає «Слово і діло» з посиланням на прес-службу КМДА.

«Нам доводиться витрачати близько 36 млн. грн. на рік для підтримки стабільної роботи міської електрички. І навіть це не гарантує, що транспорт працюватиме справно», - зазначив Попов.

З його слів, пріоритетом на 2014 рік є оновлення рухомого складу міської електрички за рахунок вагонів українського виробництва, які спеціально будуть виготовлені під цей вид транспорту.

Як заявив Попов, наразі в проекті «Міська електричка» використовуються потяги, вік яких сягає близько 30 років, що спричиняє щомісячні витрати міського бюджету на ремонт рухомого складу в розмірі близько 3 млн. грн.

Голова КГГА також додав, що наразі столична влада планує відкриття двох нових станцій міської електрички - «Протасів Яр» і «Київська Русанівка».

Нагадаємо, 6 вересня 2013 року заступник голови КМДА Михайло Костюк пообіцяв, що питання фінансування ремонту потягів міської електрички та відновлення графіку її роботи буде вирішено найближчим часом.

Раніше Костюк заявляв про те, що нові станції міської електрички планується облаштувати поблизу зупинок метро «Нивки» та «Либідська».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: