Що було і буде з «Борисполем»: всі обіцянки щодо розвитку аеропорту

Читать на русском

У системі «Слово і діло» зафіксовані 19 обіцянок представників влади, пов'язаних з розвитком і функціонуванням аеропорту «Бориспіль».

При цьому лише 2 з 19 обіцянок отримали статус «виконано», 8 обіцянок на цю тему були провалені, ще 7 перебувають у процесі виконання, а 2 занесені в архів.

Проектом «Слово і діло» підтверджено виконання обіцянки колишнього прем'єр-міністра Миколи Азарова від 17 липня 2012 року - тоді екс-прем'єр повідомив, що найближчим часом буде побудована дорога з Дарницького моста в бік аеропорту «Бориспіль». У результаті, 17 жовтня 2012 року була відкрита дорога, що з'єднала Дарницький міст з Харківським шляхопроводом і забезпечила зручне сполучення з аеропортом.

Також статус «виконано» отримала обіцянка екс-міністра інфраструктури Бориса Колесникова: у квітні 2011 року він повідомив, що вже найближчим часом кожний багажний візок від літака до терміналу в «Борисполі» буде супроводжувати співробітник одного зі спецпідрозділів Міністерства внутрішніх справ. Пізніше було підтверджено, що супровід багажу та контроль за процесами його завантаження/розвантаження здійснюється співробітниками ПМОП «Беркут» ГУ МВС України в Київській області.

Водночас, проваленими виявилися набагато більше обіцянок українських політиків: 6 з них належать згаданому вище Колесникову, а ще по одній - Азарову та керівнику Держагентства з інвестицій та управління нацпроектами Владиславу Каськіву.

Так, всупереч обіцянкам Колеснікова, технічний проект «Повітряного експреса» Київ - Бориспіль не був завершений до кінця січня 2011 року; в період Євро-2012 пасажири не дочекалися обіцяних 150 автобусів на маршруті аеропорт «Бориспіль» - «Київ»; до кінця 2011 року в аеропорту «Бориспіль» не з'явилося 500 нових автомобілів таксі; термінал D не був зданий в експлуатацію в кінці 2011 року; не почав він приймати рейси і наприкінці березня 2012 року; з 1 серпня 2012 року також ще не розпочалася його повноцінна робота.

Не виконано було і обіцянку Азарова, який заявив, що проект з будівництва залізниці сполученням аеропорт «Бориспіль» - Київ буде реалізований протягом 2012 року. Також до провалених віднесено і схожу обіцянку Каськіва: останній заявив, що будівництво залізниці Київ-аеропорт «Бориспіль» розпочнеться після Євро-2012.

Майже всі з обіцянок, які мають шанси бути виконаними, належать нинішньому в.о. міністра інфраструктури Володимиру Козаку - 4 липня 2013 року він пообіцяв, що аеропорт «Бориспіль» не буде переданий в концесію, а 26 вересня 2013 року чиновник запевнив, що з початком літньої навігації 2014 року термінал D почне обслуговувати рейси міжнародного та внутрішнього сполучення.

Ще ряд обіцянок був озвучений Козаком зовсім недавно, 5 лютого: за його словами, в 2014 році в аеропорту «Бориспіль» почнуть роботу 8 нових авіакомпаній; будуть відкриті рейси в Нью-Йорк і Торонто; пасажиропотік аеропорту збільшиться на 15% , а в 2-му кварталі в терміналі D запрацює багаторівневий паркінг.

І, нарешті, остання з обіцянок «в процесі» належить Віталію Кличку - лідер партії УДАР 22 жовтня 2012 року пообіцяв, що постанова Кабінету Міністрів щодо внесення аеропорту «Бориспіль» до переліку об'єктів права державної власності, які можуть передаватися в концесію, буде скасована.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: