Ryanair в Україні: що потрібно знати про лоукост, ціни на квитки та напрямки

Читать на русском
Олександр Каваексперт з питань транспорту

Дійсно, є підтвердження готовності Ryanair вийти на український авіаринок, в результаті чого можуть з'явитися нові напрямки.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів незалежний транспортний експерт, колишній заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава, оцінюючи заяву Мінінфраструктури про початок роботи в Україні ірландської авіакомпанії Ryanair.

«Про точну дату виходу та про ту маршрутну мережу, яку планують розвивати, поки нічого невідомо. Скоріш за все, на прес-конференції ми щось дізнаємося. Найімовірніше, це буде аеропорт «Львів» та один з аеропортів Києва – «Бориспіль» чи «Жуляни», – зазначив Кава.

Що потрібно знати при купівлі авіаквиткаНоворічні свята є чудовою нагодою здійснити подорож в іншу країну або на інший континент. «Слово і Діло» вирішило прояснити, що означають терміни, які вказані на квитках.

Щодо цін, то, за його словами, дисперсія тарифів буде не дуже великою, як і в інших лоукост-команій, що працюють на українському ринку.

«Потрібно розуміти, що на відміну від залізниці, авіакомпанії застосовують динамічне ціноутворення. Коли два пасажири, які сидять на сусідніх місцях, могли купити квитки за цінами, що відрізняються іноді в десятки разів», – підкреслив він.

«Виходить, що в лоукост-авіакомпаній собівартість одного крісла не дуже відрізняється від собівартості традиційних авіаперевізників. Різниця становить 15%, максимум – 25%. Відповідно, якщо в авіакомпанії собівартість крісла на маршруті з пункту А до пункту Б становить 150 євро, а компанія пропонує 10 квитків по 10 євро, то це означає, що на цей самий рейс вона має продати 10 квитків по 290 євро», – пояснив експерт.

Немає низьких тарифів. В Україні склалася ілюзія, що лоукост – це завжди дешево. Лоукост – це агресивна маркетингова політика та велика дисперсія тарифів.

Як правило, додав він, коли є мінімальні тарифи, є й максимальні. Просто багато лоукост-авіакомпаній, які вже працюють на українському ринку, вони якраз більшу дисперсію тарифів і не пропонують.

«Із появою Ryanair, скоріш за все, на окремих напрямках у нас посилиться конкуренція, але очікувати якоїсь революції не варто», – резюмував Олександр Кава.

Ірландська авіакомпанія Ryanair має свої особливості, про які важливо знати кожному пасажиру:

– лоукостер стягує плату за такі послуги, як друк посадкових талонів у аеропорту;

– реєстрація на рейс безпосередньо в аеропорту – 45 євро;

– оплата квитка через картку додатково обкладається;

– харчування й вода на борту – платна послуга;

– перевозити безкоштовно дозволено до двох одиниць ручної поклажі: одну – до 10 кг і розмірами 55x40x20 см, другу – невеличку сумку 35x20x20 см;

– за великі валізи доведеться заплатити від 15 євро й більше.

Попередньо повідомляється, що одним із перших напрямків Ryanair з України може стати голландське місто Ейндховен. Зараз Ryanair літає до 32 європейських країн та однієї країни на африканському континенті – Марокко.

Прес-конференція міністра інфраструктури України Володимира Омеляна та комерційного директора компанії Ryanair Девіда О'Брайана відбудеться 15 березня о 10:00

Про деталі та терміни сучасних авіаперевезень «Слово і Діло» розповіло в матеріалі «Що потрібно знати при купівлі авіаквитка».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: