«Антонов» не збудував цього року жодного літака

Читать на русском
Для запуску серійного виробництва лінійки літаків компанії не вистачає мінімум 703,2 мільйона доларів на заміну комплектуючих і модернізацію потужностей.

У 2016 році держпідприємство «Антонов» не збудувало жодного літака через брак коштів на заміну комплектуючих з РФ і модернізацію потужностей, що не оновлювалися з часів СРСР.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «ЛІГАБізнесІнформ».

«За останні 10 років жоден літак не побудований із прибутковістю», – запевняє Михайло Гвоздьов, глава Української авіабудівної корпорації, куди входить «Антонов».

Для запуску серійного виробництва лінійки літаків компанії не вистачає мінімум $703,2 млн. Вартість імпортозаміщення російських компонентів оцінюється в $77,5 млн (без урахування вже проведених робіт). Ще $625,7 млн ​​дол. потрібно для модернізації потужностей і запуску серійного виробництва за трьома програмами: Ан-148/158 ($244,8 млн євро для запуску програми випуску 24 літаків на рік), Ан-178 ($225,5 млн євро для щорічного випуску шести літаків) і Ан-132 ($155,4 млн – на шість літаків на рік).

«У нас є вигляд нового літака без російських комплектуючих і є ринки для нього. Ми знаємо, як рентабельно збудувати цей літак. Але жоден покупець не купить літак, якщо в цьому не буде зацікавлена власна держава. Нам потрібні не стільки гроші, скільки допомога в організації лізингової компанії, щоб ці літаки полетіли», – пояснив Гвоздьов.

Рада реструктуризувала борг «Антонова»Верховна Рада України ухвалила закон про реструктуризацію заборгованості державного підприємства «Антонов».

Якщо вийде залучити фінансування, в 2018-2021 роках «Антонов» готовий випустити майже 100 літаків: 60 штук – Ан-148/158, 18 – Ан-178 і 18 – Ан-132.

Нагадаємо, що за останні п'ять років «Антонов» випустив і продав всього 16 літаків: шість – Ан-32, чотири – Ан-148 і шість Ан-158. Найуспішнішим став 2012 рік, коли завод виробив шість літаків, а продав – вісім. За 2015 рік компанії вдалося зібрати лише дві машини – Ан-148 і Ан-158.

Наразі уряд займається реструктуризацією боргів ДП ​​«Антонов» та інших авіабудівних підприємств країни, а через державне фінансування створюється пакет замовлень, які виконує концерн для держави.

Раніше повідомлялося, що на заводі «Антонов» у Києві завершується будівництво першого демонстраційного Ан-132 для Саудівської Аравії.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: