«Антонов» переходить на шини компанії Dunlop

ДП Антонов успішно співпрацює з Dunlop Aircraft Tyres в програмі регіональних реактивних літаків сімейства Ан-148/Ан-158 і має намір розвивати партнерство далі.

ДП «Антонов» у рамках програми імпортозаміщення російських комплектуючих готує переоснащення українських важких транспортних літаків Ан-124-100 «Руслан» і Ан-225 «Мрія» шинами британської Dunlop Aircraft Tyres.

Як повідомила прес-служба ДП, днями на льотно-дослідній базі пройшли випробувальні польоти Ан-124-100М-150 з новими шинами, передає «Слово і Діло».

«Програма випробувань включала польоти зі злітною вагою 340 тонн, 360 тонн і 402 тонн за різних граничних значень центровок. При цьому виконувалися злети й посадки в межах очікуваних умов експлуатації. Випробування підтвердили високу якість шин, які були розроблені Dunlop Aircraft Tyres Ltd. спеціально для літаків «Руслан» і «Мрія» на замовлення ДП «Антонов», – йдеться в повідомленні.

Відзначається, що «Антонов» уже успішно співпрацює з Dunlop Aircraft Tyres у програмі регіональних реактивних літаків сімейства Ан-148/Ан-158 і має намір розвивати партнерство, в тому числі в рамках переоснащення парку українських Ан-124-100 «Руслан».

Антонов в даний час будує 10 літаків для різних замовниківНа потужностях ДП «Антонов» в Києві в даний час будується 10 літаків, всього у компанії 18 твердих замовлень.

Dunlop Aircraft Tyres – провідний світовий спеціалізований виробник авіаційних шин. Продукція Dunlop сертифікована за європейськими нормами EASA й має прийнятну ціну.

Раніше авіатехніка розробки та виробництва ДП «Антонов» оснащувалася шинами виробництва РФ.

Як повідомлялося раніше, ДП «Антонов» має намір підписати контракт із Міноборони України на будівництво трьох модернізованих Ан-148-100 до кінця року.

Нагадаємо, що «Антонов» почав роботи з розгортання виробництва Ан-178 у рамках контракту на поставку 10 літаків такої моделі авіакомпанії з Азербайджану.