«Укрзалізниця» готує до запуску другий двоповерховий електропоїзд Škoda

Читать на русском
На сьогодні розглядаються два маршрути прямування Škoda EJ675: Київ-Полтава-Харків та Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів.
Двухповерховий електропотяг Škoda EJ675

Другий двоповерховий електропоїзд Škoda EJ675 буде готовий до експлуатації з 1 листопада, з маршрутом його слідування поки не визначилися.

Про це пише на своїй сторінці в Facebook глава правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Бальчун, передає «Слово і Діло».

«Нарешті виводимо з «кустод» багатостраждальний електропоїзд Škoda. Кажу про необхідність цього з першого тижня свого перебування на посаді. Тримати такий потяг без руху – як мінімум недбалість, максимум – предмет інтересу прокурорів. Цього тижня чеські фахівці проведуть необхідні обстеження й тестування. Служби мають забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада», – пише він.

Бальчун також додав, що обидва двоповерхових електропоїзди Škoda, наявні в експлуатації «Укрзалізниці», передані з балансу Південної залізниці на баланс Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК).

«Крок логічний – компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал і необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. Вивчаємо прийнятні варіанти напрямків експлуатації цих поїздів. Тому що вони мають певні обмеження, зокрема вимагають технічного обслуговування кожні 700 км», – повідомив очільник «Укрзалізниці».

За його словами, на сьогодні розглядаються два маршрути прямування Škoda EJ675: Київ-Полтава-Харків і «Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів. Це будуть денні поїзди «Інтерсіті».

Відзначимо, що станом на сьогодні є пряме сполучення Київ-Львів у рамках проекту «Інтерсіті», яке потяги долають за 4 години 55 хв.

Škoda EJ675 City Elephant є двосистемними (можуть рухатися електрифікованими ділянками на постійному та змінному струмі). Електропоїзд складається з шести двоповерхових вагонів і має 607 місць, з них 46 – першого класу. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км на годину. Перший поїзд №729/730 із 16 червня 2016 року обслуговував маршрут Харків-Генічеськ.

Як повідомлялося раніше, Президент України Петро Порошенко та міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський заявляли, що «Укрзалізниця» залишиться в державній власності.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: