Китай має намір обвалити нафту, збільшуючи продажі бензину

Китай вперше як мінімум за три роки став чистим експортером палива та інших нафтопродуктів.
Цистерни для нафти на НПЗ в Вухані (КНР)Reuters

Китай готується відправити на експорт більше дизельного палива й бензину вже в найближчі місяці, попри традиційний період підвищення споживання в країні, що змушує турбуватися світовий ринок нафтопродуктів, який страждає від перенасичення.

Про це пише глобальний фінансовий портал Investing.com, передає «Слово і Діло».

«Навіть незважаючи на наближення зимового опалювального сезону й активного періоду під час довгих вихідних у жовтні, понад десяток НПЗ, трейдерів та аналітиків другого в світі споживача нафти повідомили, що четвертий квартал буде характеризуватися надлишком сировини й слабким внутрішнім споживанням», – йдеться в тексті.

Причинами різкого зростання запасів палива в КНР є послаблення попиту цього року та зростання видобутку на невеликих приватних НПЗ. У результаті державні нафтові компанії КНР змушені продавати нафтопродукти за кордон.

«Загальний попит на дизпаливо та бензин впаде в четвертому кварталі в річному вираженні вперше з початку світової економічної кризи в 2009 році», – пишуть аналітики з Zibo Longzhong і China Sublime Information Group.

Суд повернув державі контроль над карпатською нафтоюКиївський апеляційний господарський суд задовольнив апеляційну скаргу ПАТ «Укргазвидобування» про розірвання договору про спільну діяльність між дочірніми підприємствами УГВ – ТОВ «Карпатигаз» і ТОВ «НВФ «Техпроект».

Джерела на чотирьох заводах, якими володіють Sinopec, PetroChina і CNOOC і які розташувалися в першій десятці провідних НПЗ Китаю, повідомили, що такий прогноз практично не залишає їм іншого вибору, крім подальшого просування на зарубіжні ринки. Наслідки цього поширяться за межі Азії.

Нагадаємо, обвал ціни нафти до 20 доларів за барель є цілком реалістичним.

Як повідомлялося раніше, влада Королівства Саудівська Аравія планує значно збільшити видобуток нафти в 2016 році, а також посилити свою присутність на світовому ринку.