У ДП «Антонов» пояснили, хто є автором скандалу з літаком «Мрія»

Першоджерело неправдивої інформації виходило з російських каналів, мета яких – виставити Антонов у непривабливому вигляді й негативно вплинути на перспективи українського авіабудування.
Олександр Коцюба

Першоджерело дезінформації про продаж Ан-225 «Мрія» компанії з КНР пішло із сумнівної російськомовної сторінки в Facebook телеканалу CCTV, що вказує на російське коріння чергового фейку.

Про це в ефірі «5 каналу» повідомив генеральний директор ДП «Антонов» Олександр Коцюба, передає «Слово і Діло».

«На жаль, люди, які підхопили новину з російських ЗМІ, не звернули увагу на першоджерело інформації. Ним став нібито китайський телеканал CCTV, хоча я переглянув всі передовиці цього телеканалу різними мовами й такого повідомлення не було. Насправді інформація пішла з нібито офіційної, не знаю, чи офіційна вона, російськомовної версії CCTV у Facebook», – говорить глава ДП «Антонов».

За його словами, флагмана вітчизняного авіабудування завжди супроводжують підступи конкурентів і недоброзичливців.

«Тільки ми намагаємося зрушити з мертвої точки виробництво, тільки робимо перші кроки, відразу ж іде потужна інформаційна атака. В цій ситуації я не встиг ще прилетіти з КНР, а в Україні вже ширилася дезінформація про наш контракт», – зазначив Коцюба.

Він додав, що наповнення інформаційного простору таким контентом, безумовно, завдає шкоди українському авіабудуванню. «Воно моніториться і конкурентами, і експертами. Це негативно позначається на підприємстві», – сказав гендиректор ДП «Антонов».

Антонов в даний час будує 10 літаків для різних замовниківНа потужностях ДП «Антонов» в Києві в даний час будується 10 літаків, всього у компанії 18 твердих замовлень.

Нагадаємо, що контракт укладений із КНР, є результатом пошуку реалізації інтелектуального та виробничого потенціалу ДП «Антонов».

«Всі договори будуть підписані поетапно. Це і конструкторська розробка, і виробництво літака. Ця угода є підтвердженням намірів української та китайської сторони про співпрацю, але говорити про її успіх говорити поки не доводиться. Це перший крок, щоб відновити проект Ан-225», – пояснив Коцюба.

Договором передбачено, що другий екземпляр Ан-225 «Мрія» буде побудований на потужностях ДП «Антонов» без передачі технічної документації та інтелектуальних прав.

Однак у поширеній росіянами дезінформації йшлося про те, що Україна продала наявний Ан-225, всю документацію до нього та права китайській компанії.