У Мінінфраструктури розповіли про схему незаконних пасажирських перевезень на окуповані території

Читать на русском
Заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк заявив, що всі прямі автобусні перевезення українських пасажирів у окуповані райони Донецької та Луганської областей та на півострів Крим є нелегальними.

Заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк повідомив, що всі прямі автобусні перевезення українських пасажирів до окупованих районів Донецької та Луганської областей та в Крим є виключно нелегальними.

Про це він заявив у ході засідання колегії Державної служби України з безпеки на транспорті, передає «Слово і Діло».

«Ми знаємо, такі факти є. Спільно з прикордонниками, Службою безпеки України проводимо рейди й на пунктах пропуску в Херсонській області. Ми працюємо з цими так званими «перевізниками». Всі інші легальні перевізники, які мають ліцензію, маршрут, їздять лише до пунктів пропуску, після цього прибулі пасажири пішою ходою переходять на анексовану територію, а далі їдуть так званим «кримським транспортом»», – пояснив Лавренюк.

Це також стосується й тимчасово окупованих територій Донбасу.

«Є фізичні особи, які мають мікроавтобуси з посадкою не більше восьми пасажирів, – категорія «B». Вони пересуваються на своєму власному транспортному засобі. Їх не можна зупинити для перевірки, оскільки це приватний транспорт, вони не є перевізниками», – розповів заступник міністра.

В таких випадках, за його словами, водій чітко інструктує пасажирів, що якщо вони хочуть потрапити туди, куди їдуть, у разі зупинки вони зобов'язані говорити, що є давніми знайомими, сусідами, друзями.

«Коли їх зупиняють на кордоні, вони так і кажуть. Жодного випадку не фіксували, коли, зупиняючи мікроавтобус, хтось із пасажирів сказав, що в нього є квиток і він їде з перевізником. Офіційних перевезень без пересадок немає взагалі. Все, що є в оголошеннях в інтернеті, це нелегальні перевізники», – підкреслив заступник міністра.

Нагадаємо, раніше в СБУ представили карту терористичних загроз в Україні.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: