Київський метрополітен зняв обмеження швидкості на зеленій лінії

Наразі завершено зміцнення ґрунту між станціями метро Осокорки та Позняки, а також розпочато роботи на ділянці між станціями Позняки та Харківська.

КП Київський метрополітен зняв обмеження швидкості на ділянці від станції «Видубичі» до станції «Позняки».

Це стало можливим після завершення робіт з укріплення ґрунтів на ділянці лінії від станції «Видубичі» до станції «Позняки», повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу Київської міської державної адміністрації.

«Після завершення робіт і підтвердження стабілізації стану споруд були скасовані довгострокові обмеження швидкості руху поїздів на відрізку від станції метро «Видубичі» до станції «Славутич», – йдеться в повідомленні.

Причина нерентабельності київського метрополітену – корупція«Слово і Діло» вирішило дізнатись у киян, як на їх думку можно зробити київський метрополітен рентабельним

Наразі завершено зміцнення ґрунту між станціями метро «Осокорки» та «Позняки», а також розпочато роботи на ділянці між станціями «Позняки» та «Харківська».

Відзначається, що одією з найскладніших ділянок через специфіку рельєфу та перенасичення підземними водами є ділянка між станціями «Видубичі» та «Харківська». З метою усунення просідання грунту в II кварталі 2016 року було обладнано 2280 свердловин для хімічного закріплення ґрунту. Вартість робіт склала 38,7 млн ​​грн.

Як повідомлялося раніше, ТОВ «Укррослізинг» має намір стягнути з КП «Київський метрополітен» 1 млрд 959 млн 466 тис. 447,88 грн за невиконання договору щодо закупівлі 100 вагонів для підприємства.