Facebook наклав санкції на кримчан

Читать на русском
Комерційними сервісами Facebook користувався значний бізнес-сегмент Криму, оскільки вони є вигідними для місцевого туристичного ринку.

Популярна соціальна мережа світу Facebook зважилася на санкції проти Криму, заблокувавши комерційні акаунти його жителів, що займаються SMM і SEO, закривши їм доступ до платних послуг.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на інтернет-видання «15 хвилин».

«Цукерберг протримався найдовше. Якщо Google запроваджував санкції та відключав весь комерційний інструментарій в січні 2015 року, то Facebook в лютому 2015 року повідомляв, що він також піде на санкції, але це відбулося лише на початку червня 2016 року», – сказала кримський маркетолог, заступник голови Асоціації малих готелів Криму Наталія Прачук.

Водночас маркетолог пообіцяла наступного тижня поділитися технологіями їх обходу, які дозволять повернути втрачені позиції.

«Санкції на те й санкції, щоб фахівці тримали себе в тонусі й швидко знаходили шляхи обходу», – сказала Прачук.

Відзначимо, що комерційними сервісами Facebook користувався значний бізнес-сегмент Криму, оскільки вони є вигідними для місцевого туристичного ринку.

Росія скорочує витрати на КримМіністерство економічного розвитку Російської Федерації пропонує урізати фінансування федеральної цільової програми з розвитку Криму та міста Севастополя до 2020 року на 3,5 млрд рублів.

Нагадаємо, що минулого місяця невідомі зловмисники створили в Facebook фейковий аккаунт голови Меджлісу кримськотатарського народу Рефата Чубарова.

Як повідомлялося раніше, Петро Порошенко доручив опрацювати питання про посилення санкцій щодо осіб, які перешкоджають роботі ЗМІ та порушують права журналістів у окупованому Криму.

1 червня стало відомо, що МЕРТ РФ пропонує урізати фінансування федеральної цільової програми розвитку Криму та міста Севастополя до 2020 року на 3,5 млрд рублів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: