Росія хоче викупити у «Антонова» ліцензію на Ан-140

Читать на русском
В якості альтернативи Ан-140 (вміщує 52 пасажири) для масових перевезень Росією на нараді називалися Іл-114 (64 пасажири), російсько-китайський турбогвинтовий МА700 (83 пасажири) й Ту-324 (50 пасажирів).
Ан-140

Мінпромторг РФ висловив готовність обговорити з українським держпідприємством «Антонов» купівлю ліцензії на виробництво літака Ан-140.

Про це заявив керівник Міністерства Денис Мантуров, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «РІА Новини».

Загалом Росія розглядає чотири варіанти створення основного близькомагістрального літака для потреб російських авіаліній. Про це йшлося під час наради у президента РФ Володимира Путіна.

В якості альтернативи Ан-140 (вміщує 52 пасажири) для масових перевезень Росією на нараді називалися Іл-114 (64 пасажири), російсько-китайський турбогвинтовий МА700 (83 пасажири) і Ту-324 (50 пасажирів).

Щодо кожного з варіантів є свої складності. Наприклад, Іл-114 вийде на повномасштабну серію в 12 машин на рік лише до 2022 року. МА700 взагалі перебуває на стадії випробувань, які почнуться лише цього року, а отримання сертифіката льотної придатності очікується не раніше 2019 року.

Що ж до Ту-324, то це стара модель, яка розроблялася ще за радянських часів. Усі напрацювання з його модернізації були передані до проекту МС-21, який позиціонується як конкурент Airbus A320 і Boeing 737.

Україна та Саудівська Аравія збиратимуть літаки в пустеліСторони підписали дорожну карту, в якій чітко прописані тимчасові рамки, фінансові умови щодо створенню першої партії літаків Ан-132, Ан-148 та їх модифікацій.

Нагадаємо, що в середині 2015 року самарський завод «Авіакор» призупинив збірку Ан-140 через припинення поставок комплектуючих із 34 заводів-постачальників, розташованих в Україні.

Як повідомлялося раніше, Державне підприємство «Антонов» підписало з індійською компанією Reliance Defence Limited меморандум про партнерство у сфері військово-технічного співробітництва.

В березні стало відомо, що «Антонов» цьогоріч відмовився від російських комплектуючих, повністю перейшовши на вузли та агрегати від вітчизняних постачальників.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: