Аналіз виконання коаліційної угоди: інфраструктура й транспорт

Читать на русском

Останні перипетії навколо Міністерства інфраструктури та підконтрольних йому підприємств засвідчили: транспорт в Україні – одна з найбільш перспективних і цікавих для бізнесу та держави сфер. Будучи транзитною країною, Україна мала б отримувати максимальний зиск зі свого положення, а тому реформування сфери транспорту та інфраструктури – питання першочергове хоча б тому, що воно гарантує швидкі й стабільні надходження до Бюджету.

Однак чи такої ж думки притримуються українські можновладці? Чи збігаються задекларовані в коаліційній угоді наміри з реальними справами? На жаль, за більшістю пунктів ствердної відповіді поки дати не можна.

Так, аналітики «Слова і Діла», вивчивши стан виконання пунктів коаліційної угоди, дійшли висновку, що поки на 100% виконаним можна вважати лише один із них – щодо розвитку міського транспорту. Роль держави тут полягала в передачі повноважень із тарифоутворення на місця та створенні пріоритетів у використанні вулично-дорожньої мережі невеликих населених пунктів. Тобто найпростіший пункт програми був виконаний першим.

Далі – складніше. Із залізничним транспортом у коаліції майже все склалося взагалі не так, як було заплановано. З реформуванням залізниці можновладці впоралися лише на 25%. Решта 75% пунктів плану так і залишилися суто на папері.

З морським та річковим транспортом також поки що є пробуксовування: 33% положень коаліційної угоди за цим пункту провалені, решта поки що чекають на виконання.

100% обіцянок у процесі значаться в пункті «Авіаційний транспорт», 72% – в «Експлуатації доріг», 50% – в організації безпеки дорожнього руху. Детальніше – в інфографіці «Слова і Діла».

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: