Заступник Стеця розповів, як реформується Мінінформполітики

Які реформи відбулись у Міністерстві інформаційної політики України за час його існування?
Артем БіденкоФото: прес-служба МІП

Заступник міністра інформаційної політики Артем Біденко розповів «Слову і Ділу» про те, як змінюється Міністерство та чого чекати від реформ в інформаційній галузі звичайним українцям.

UA|TV

«Ще минулого року, виїжджаючи за кордон, українських телеканалів не було майже ніде. Зараз ми щодня збільшуємо аудиторію, працюємо над тим, щоб реформа іномовлення завершилась у першому півріччі», – повідомив Біденко.

До кінця року поширення телеканалу UA|TV буде максимальним у тих країнах, куди їздять українці та де є українська діаспора.

Реформа урядових комунікацій

«Це дасть економію коштів, тому що буде оптимізований апарат різних урядових структур, міністерств, комунікаційна реформа прес-служб», – пояснив заступник міністра. За його словами, це дозволить більш ефективно доносити інформацію про ті чи інші реформи до українців.

Спадок Стеця. Ключові реформи Міністерства інформполітикиСистема народного контролю «Слово і Діло» вирішила розібратися у планах і перспективах Міністерства інформаційної політики та визначити, що вже зроблено, а що залишиться у спадок наступнику Стеця.

«Як приклад, якщо уряд ініціює якусь реформу: субсидії, енергозбереження – інформація недостатньо оптимально доходить до споживачів. Має пройти певний час, поки всі дізнаються та отримають інструкцію, як і що робити», – зазначив Біденко.

Цю систему в Мінінформполітики хочуть оптимізувати за британським зразком – зробити єдиний урядовий офіс комунікацій, який поєднає можливості всіх відомств, щоб «достукатися» до споживача.

Інші реформи

У Міністерстві також тривають реформи, які стосуються стратегічних питань. «Це реформа стратегічних комунікацій, дорожня карта разом із НАТО, реформа системи інформаційної безпеки, концепція якої вже написана, й ми чекаємо її погодження на Кабміні», – сказав Біденко.

Крім того, була оптимізована система загальноукраїнських соціальних кампаній. «Ми зробили їх максимально комплексними, а також залучили всі джерела інформації, зовнішню рекламу, інтернет, ТБ, радіо, ролики на YouTube-каналі. При цьому, жодних коштів із Держбюджету ми не брали, а залучали кошти донорів», – підсумував заступник міністра й додав, що чи не вперше за останні півтора року в Україні всі соціальні кампанії проходили на максимальному рівні.