Андрій Пивоварський: smart-аналіз завдань на посаді міністра інфраструктури

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський був призначений на посаду 2 грудня 2014 року, але 11 грудня 2015 року заявив про свою відставку, пізніше передумавши. За рік своєї роботи на посаді він роздав 35 обіцянок, з яких 40% є виконаними. «Слово і Діло» вирішило проаналізувати рік роботи міністра.

Нагадаємо, що нещодавно Андрій Пивоварський назвав умови за яких він публічно відкличе свою заяву про звільнення. Серед умов було наступне: збільшення зарплат держслужбовцям міністерства, ухвалення потрібних законів та таке ін.

Аналітики «Слова і Діла» зібрали всі обіцянки Андрія Пивоварського та вивчили їх із точки зору smart-критеріїв, а саме – конкретності, якісної та кількісною вимірюваності, досяжності, актуальності та визначеності в часі.

Середній показник ефективності обіцянок міністра інфраструктури виявився не надто високим – лише 3,8 бала з 5 можливих. Найбільшого прогресу Пивоварський досяг у питаннях законотворчої діяльності, міжнародного співробітництва, електронного урядування й саму діяльність мінінфраструктури – по 4 бали. Найнижчі оцінки експерти поставили кадровому складу міністерства та реорганізації його роботи.