Експерт: кандидати в мери не пояснюють, як вони збираються виконувати передвиборчі обіцянки

Значна частина кандидатів на посаду мера Кіровограда у своїх передвиборчих програмах не пояснюють виборцям, яким чином вони збираються впроваджувати в життя все задеклароване.

Значна частина кандидатів на посаду міського голови у своїх передвиборчих програмах не пояснюють виборцям, яким чином вони збираються впроваджувати в життя все задеклароване.

Про це у ході прес-конференції в Кіровограді повідомив регіональний аналітик організації «Система народного контролю «Слово і Діло» Олександр Філоненко.

Наприклад, у програмі кандидата в мери Кіровограда Андрія Райковича задекларовані досить амбітні плани із запровадження безкоштовних щорічних медичних оглядів, відкриття міського гемодіалізного відділення, створення сприятливого мікроклімату для інвесторів. Водночас чіткої відповіді щодо того, в які терміни і за рахунок якого ресурсу кандидат це збирається зробити, у програмі немає, зазначає експерт.

За його словами, така ж ситуація і з низкою ініціатив Артема Стрижакова. А Віта Атаманчук збирається реалізовувати свої обіцянки через розробку спеціальних міських програм, але проектів чи хоча б конкретики щодо їх особливостей вона не пропонує, зауважив Філоненко.

Вибори 2015: хто і що буде обіцяти в Кіровограді?Система народного контролю «Слово і Діло» продовжує аналізувати потенційних кандидатів у мери на місцевих виборах 2015 року.

Ще однією особливістю обіцянок кіровоградських кандидатів стало те, що у багатьох із них є значна частина виборчих декларацій, виконання чи перевірку яких неможливо виміряти із застосуванням чітких якісних чи кількісних показників, а деякі взагалі важко назвати обіцянками, оскільки відповідно до реалій сьогодення це є вимогою закону.

«Взяти хоча б виборчу риторику, з якою Райкович звертається до містян із рекламоносіїв: «Красти не дам, змушу працювати». Натомість, у відповідь ми мало чуємо в ході його публічних виступів, і навіть зустрічей, інформації щодо чітких механізмів та інструментарію, за допомогою якого він збирається все це реалізовувати. І головне: як виміряти, де, що і як після цього виконано?», – зазначив аналітик.

Декларування подібних обіцянок більше нагадує завуальований політичний популізм, аніж системне бачення розвитку громади, констатував Філоненко.

Резюмуючи, експерт повідомив, що якщо у випадку з програмами Стрижакова, Табалова чи Атаманчук задекларовані пріоритети потребують більш коротких термінів для власної реалізації стосуються прямої компетенції мера, то серед декларацій Райковича значна частина таких, втілення яких виходить далеко за межі повноважень міського голови та потребує багато часу.