Засилля реклами в ході виборчої кампанії продиктоване правовою колізією – спеціаліст

Читать на русском
Петро Порошенко

Зростання кількості зовнішньої реклами від потенційних учасників виборів ще до офіційного старту передвиборчої кампанії було продиктоване правовою колізією.

Про це в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів директор неурядової організації «Центр досліджень регіональної політики», координатор Мережі підтримки реформ у Сумській області Олександр Хоруженко, інформує «Слово і Діло».

«У новому законі про місцеві вибори визначено, що початковою датою реєстрації кандидатів до місцевих рад та на посади міських, селищних, сільських голів є термін за 34 дні до голосування (з 21 вересня 2015 року). Передвиборна агітація дозволяється наступного дня після офіційної реєстрації у відповідній виборчій комісії (статті 35 та 54 Закону України «Про місцеві вибори»). Разом з тим, законодавство не забороняє політичну агітацію. Таким чином, реклама партій та політиків до офіційного старту передвиборчої кампанії не є порушенням закону, але є порушенням принципу рівних можливостей для потенційних учасників виборчої кампанії», – відзначив експерт.

У «БПП» нагадали, що продаж голосу на виборах – злочинЯкщо виборець бере участь у підкупі й продає свій голос за гроші або за гречку, він стає співучасником кримінального злочину.

Крім того, експерт детально розповв про кандидатів у міські голови та публічне позиціонування головних політичних гравців Сумщини в інформаційному просторі.

«Серед потенційних кандидатів на посаду міського голови рекламу розмістили Сергій Клочко, Андрій Крамченков, Дмитро Лантушенко. Найбільше реклами політиків було зафіксовано в Сумах під час святкування Дня міста. До того ж, в Сумській області існує практика розповсюдження не лише позитивної, але й негативної політичної реклами. Зокрема, лідером за таким показником стало місто Глухів, де були зафіксовані листівки проти місцевого лідера партії «УКРОП» Андрія Карлова. Крім того, у тому ж таки Глухові активісти та правоохоронці затримали молодих людей, які розносили по під’їздах газету ХPress, що містила статтю проти на той час імовірного, а на сьогодні вже зареєстрованого, кандидата на посаду Глухівського міського голови Мішеля Терещенка», – констатував Олександр Хоруженко.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: