Кандидат від «БПП» у Чернівцях додасть інтриги на місцевих виборах – експерт

Читать на русском
Олексій Каспрук

Мерська кампанія у Чернівцях є куди більш активнішою, аніж робота з виборцями політичних партій.

Таку думку у рамках спецпроекту «ОБРАНІ» висловив політолог, співорганізатор громадських ініціатив «Інформаційний ключ» та «Чернівці пішохідні» Максим Волошин.

За його словами, старт виборчої кампанії на Буковині затягнувся до останнього дня реєстрації кандидатів.

«До цього на вулицях були «мляві» борди від партій «Батьківщина», «БПП-Солідарність» та «УКРОП», що зазвичай маніпулювали тезами, які може виконати хіба що Верховна Рада України. Більшими кроками йшла лише партія «Народний контроль» із власними журналістськими розслідуваннями, що почали з’являтися близько півроку тому», – розповідає експерт.

Крім того, як відзначає Волошин, ще раніше спробували раніше діяти на «зір» виборця й такі політичні новинки, як «Рідне місто», «Наш край» та «Відродження».

Підкуп, провокації та самопіар: передвиборча кампанія у Чернівцях входить у активну фазуБільшість кандидатів у мери Чернівців зосередила власну увагу на вирішенні дрібних комунальних проблем, натомість мало хто пропонує шляхи вирішення глобальних проблем міста.

«Вони прокинулись, адже їхні рейтингові позиції практично нульові. Однак економічні невдачі та незрозуміла ситуація на фронті може додати рейтингу політичним суб’єктам, які позиціонують себе як опозиційні. Та чи допоможе це їм, скзазати складно. До того ж, варто відзначити, що нині практично «на лопатках» в регіоні «Свобода» та «Радикальна партія Ляшка», які за останній місяць отримали потужний удар у Києві», – зауважив спеціаліст.

Що ж до мерської кампанії, то вона, за інформацією Волошина, відрізняється більшою активністю.

«Чинний мер Олексій Каспрук давно розпочав сезон «стрічкоперерізання» та започаткування різних урбаністичних ініціатив. Інший кандидат, Михайло Сеничак, запам'ятався власними звітами про позитивну динаміку роботи його рідної податкової. Михайлішин засвітився на місцевих телеканалах, а Наталія Якимчук на рекламних площинах міста. Висунення останньої від «БПП-Солідарностм», попри відсутність таких планів раніше, дійсно піділлє масла у вогонь політичних баталій у місті. Головне, щоб засилля політичної реклами, популістських гасел та рівень розкрученості партійних брендів не відвернули увагу громади від особистості, яка балотується», – резюмував експерт.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: