Омельченко йде в Київраду в компанії людей Черновецького – експерт

Віталій Кличко

Політичні діячі часів Черновецького й активні представники «будівельного лобі» у списках партії Олександра Омельченка є свідченням того, що екс-очільник столиці вчергове намагається монетизувати залишки власного політичного рейтингу в Києві.

Про це у рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів голова громадської організації «Система народного контролю «Слово і Діло» Євген Заїка, інформує «Слово і Діло».

За його словами, наразі Омельченко має хоча й незначні, але доволі стійкі особисті рейтингові позиції, які однозначно будуть конвертовані не лише у рівень його підтримки на виборах мера, але й депутатські мандати на виборах до Київради.

За рахунок останніх, за словами експерта, команда Омельченка й намагається залучити зацікавлених осіб, що зможуть перекласти на власні плечі фінансове забезпечення мерської кампанії Олександра Олександровича.

«Я думаю, всі помітили збільшення протягом останнього часу загальної кількості інформаційного контенту у столичному інформаційному просторі, що пов'язаний з позитивним позиціонування безпосередньо Омельченка та його партії. І це не випадково, адже за рахунок таких технологічних прийомів, команда Олександра Олександровича намагається максимально до виборів збільшити рівень його підтримки у столиці, що хоча б гіпотетично дозволить розраховувати на більшу, ніж зараз, кількість депутатів від «Єдності» у Київраді», – говорить Заїка.

Хоча водночас відзначає, що практика такої політичної монетизації рейтингу Омельченка вже зараз призводить до того, що у чинній фракції та майбутніх списках партії на виборах з'являються люди із сумнівною репутацією.

«Наразі до фракції партії Омельченка у Київраді, що донедавна налічувала лише двох осіб, серед яких і представник «будівельного лобі» Петро Шилюк, приєдналися ще четверо столичних депутатів, які прямо або опосередковано були причетні до команди Леоніда Черновецького. Серед них Костянтин Яловий, Олександр Бродський, Сергій Кримчак і Віталій Павлик. Хто це? Яловий – син колишнього секретаря Київради Володимира Ялового й зять Віктора Пилипишина. Олександр Бродський – товариш Костянтина Ялового, компанії якого «Торгова рада», «Макс-Торг 2011», «Містер клін» за дивних обставин свого часу отримали привабливі місця для торгових точок та МАФів. Кримчак і Павлик – люди Олександра Супруненка, який є рідним братом екс-зятя Леоніда Черновецького. До того ж, Кримчак був депутатом Київради від «Блоку Леоніда Черновецького». Крім того, є інформація, що під прапорами «Єдності» на майбутніх виборах піде й нині позафракційна Алла Шлапак, яка в часи Черновецького була його радником», – аргументує свою думку активіст.

До того ж, як підкреслив Заїка, партія «Єдність» – не єдина у своєму стремлінні провести до Київради людей впливових політиків часів Черновецького і не тільки.

Проти Кличка на виборах може зіграти лише Омельченко – експертПолітолог поділився міркуваннями щодо інформації про те, що «Укроп» висуває Корбана кандидатом у мери Києва.

Так, за його словами, аналітики «Слова і Діла» з'ясували, що у списках політичної партії «Блок Петра Порошенка-Солідарність», до якої увійшли після об'єднання й окремі партійці Віталія Кличка, чітко прослідковується квота ще одного нардепа – Олександра Третьякова.

«Лише за попередніми підрахунками у списках «БПП» у Києві одразу 9 людей Третьякова, серед яких його помічники і навіть однокласник. Майже 40 осіб – представники забудовників, бізнесу і, звичайно ж, люди з когорти «колишніх Черновецького». Щодо останніх, до списку Кличка потрапили водій екс-мера Юрій Братищенко та офіційний засновник ТОВ «Кіномедіа Едвертайзінг» Олександр Маляревич зі сфери впливу Олеся Довгого. А це є свідченням того, що попри зміну політичних кольорів, зміст столичної політики, на жаль, продовжує визначатись не в координатах ефективного управління та задоволення інтересів громади, а з акцентом на слідування інтересам приватних осіб», – констатував представник «Слова і Діла».

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».