Добкін був для Кернеса «кишеньковим мером» – активіст

Читать на русском
Геннадій Кернес

Недолуга політика міської влади призвела до транспортного колапсу в місті, внаслідок чого нині дістатися з однієї частини Харкова до іншої стало важко навіть на таксі.

Про це у коментарі в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів координатор харківської громадської організації «Зелений фронт» Олег Перегон, інформує «Слово і Діло».

«Перша помилка Геннадія Кернеса та його скандальної команди – це знищення трамвайного сполучення. Рейки зникли з вулиці Пушкінської, від Сумського ринку, зникли в невідомому напрямку з кількох дуже важливих для харків’ян напрямків. Це передбачувано призвело до збільшення трафіку на цих напрямках, адже замість одного трамваю на лінію вийшло п’ять-десять маршрутних таксі. Та й проїзд пересічного громадянина на роботу/з роботи тепер коштує значно більше», – відзначає експерт.

Але якщо нормальне трамвайне сполучення у місті знищували ззовні, то метрополітен, за словами активіста, – зсередини.

Кілька іміджевих проектів забезпечили Кернесу фальшивий образ мера-господарника – журналістУ рамках спецпроекту «ОБРАНІ» журналіст поділився міркуваннями щодо конкурентів Генадія Кернеса та виборчої кампанії в Харкові загалом.

«Діяльність Кернеса не розпочалася у 2010 році, адже він очолив місто значно раніше, після сумнозвісного Добкіна, який був його «кишеньковим мером». Отже, саме Кернес стоїть за недолугим рішенням про передачу ДП «Харківський метрополітен» з державної у комунальну власність. А після цього рішення місто отримало тягар, з яким не впоралося. Перше, що зробили нові власники – провели тотальне скорочення кадрів. З 4 тисяч співробітників залишилося менше чверті. У короткостроковій перспективі це дало нібито економію, але з часом призвело майже до повного банкрутства підземної залізниці. На жаль, ця трансформація співпала з введенням у експлуатацію декількох нових станцій, які почали будуватися ще у радянські часи. Виник гострий дефіцит рухомого складу, а вже навний потрібно було ремонтувати, адже з моменту старту його роботи минуло 40 років. Як наслідок – замість чотирьох нових потягів, які планували купити ще у 2008 році, підземка отримала один, та й той – у 2015 році. До речі, ніхто не знає, на яких умовах та за якою ціною», – відзначає Перегон.

Не краща ситуація у місті, за словами Перегона, й з дорогами. Як відзначив представник громадськості, до повного провалу призвела недолуга реконструкція доріг на Московьскому проспекті та проспекті Гагаріна.

«Замість зручних проспектів місто отримало дивним чином сплановані, небезпечні для перехожих, розпечені влітку та вітряні взимку пустелі асфальту, де завжди затори. Більше того, недолуге «розширення» призвело до виникнення аварійно небезпечних ділянок. А кожен затор – це не лише втрачені пасажирами час та нерви, але й викинуте в повітря зайве забруднення, що формує смог, який відбирає здоров’я у харків’ян», – констатував громадський активіст.

А як тільки в Харкові випадає дощ, за його словами, наземний транспорт у місті взагалі завмирає.

«Лише 40% території міста обладнано зливовими каналізаціями. І вийшов Харків на цю цифру ще десять років тому. Але мало поставити каналізацію – її слід захистити від забруднення. У місті ж немає навіть 2% зливових каналізацій, які б мали фільтри. Тож будь-який дощ для міста – це катастрофа», – підсумував Перегон.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: