Виборчі перегони на Рівненщині: незаконні агітки та дешевий піар на дітях

Кандидати, що братимуть участь у місцевих виборах на Рівненщині, вирішили не зважати на те, що, відповідно до закону, у їхніх населених пунктах та районах виборча кампанія ще не стартувала, і вже ведуть політичну агітацію.

Кандидати, що братимуть участь у місцевих виборах на Рівненщині, вирішили не зважати на те, що, відповідно до закону, у їхніх населених пунктах та районах виборча кампанія ще не стартувала, і вже ведуть політичну агітацію.

Так, жителі міста Здолбунова отримали платіжні документи на вивезення сміття із зображенням логотипу ВО «Батьківщина» та написом «Порядок. Справедливість. Батьківщина», інформує «Слово і Діло» з посиланням на місцеву інформаційну агенцію «Ервеюей».

А в Північному районі Рівного від імені Олександра Лащука, якого вважають потенційним кандидатом у місцеві депутати, поширюють друковані матеріали з ознаками політичної реклами. До прикладу, в поштових скриньках мешканців району з'явилися листівки «Розклад уроків» з адресою та телефоном громадської приймальні Лащука. Також листівку супроводжують написи «Головне – Рівне!» та «Не грайся на дорозі!».

Володимир ХомкоМіський голова Рівного
Хомко заявив, що персональні стипендії від міського голови виплачуватимуть щомісяцяСказано 3 лютого 2013 р.Статус обіцянки: Виконано

До слова, подібний спосіб підіймати власні рейтинги за рахунок дітей Лащук, вочевидь, перейняв у мера Рівного Володимира Хомка, який, на виконання власної обіцянки з підтримки обдарованої молоді, виплачує півтора десяткам місцевих школярів по 100 гривень щомісяця, і ще по 200 грн – 10 вчителям.

Кандидати, що братимуть участь у місцевих виборах на Рівненщині, вирішили не зважати на те, що, відповідно до закону, у їхніх населених пунктах та районах виборча кампанія ще не стартувала, і вже ведуть політичну агітацію.

Між тим, відповідно до закону, кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови чи старости можуть розпочинати передвиборчу агітацію лише за день після прийняття відповідною територіальною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів. До цього моменту будь-яка агітація законом заборонена, однак, як бачимо, кандидати по всій Україні ігнорують або знаходять спосіб обійти це правило.

Так, за даними Комітету виборців України, найбільш поширеними способами політичної агітації у різних регіонах України є зовнішня реклама, листівки, публікація матеріалів у ЗМІ, агітаційні намети та зустрічі з виборцями. Рідше потенційні кандидати практикують публічні дебати, мітинги та пікети.