Для будівництва метро на Троєщину необхідно більше $1 млрд – заступник голови КМДА

Перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов заявив, що для реалізації будівництва прямої гілки метро на Троєщину потрібно $1,3 млрд.

Перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Ігор Ніконов заявив, що для реалізації будівництва прямої гілки метро на Троєщину потрібно $1,3 млрд.

Про це він розповів в інтерв'ю «ЛІГА.Бізнес», передає «Слово і Діло».

Як повідомив перший заступник голови КМДА Ніконов, зараз керівництво столиці веде переговори з декількома країнами про виділення кредиту на будівництво метрополітену Києва та його розвитку, але кредитори бояться, що проект буде заморожений.

«Домовленість (з інвесторами про кредит на розвиток київського метрополітену – ред.) має бути такою, що в разі залучення коштів ми зобов'язані запустити в роботу реальну ділянку, а не почати проект і знову заморозити», – підкреслив він.

Люстраційну перевірку в КМДА Кличко почне з Ніконова10 березня в керівництві столичної міськадміністрації стартує люстраційна перевірка, що триватиме місяць

Також заступник голови КМДА розповів, що Києву необхідно 140 млн доларів для того, щоб запустити першу чергу мосту без автодороги, 200 млн доларів, щоб запустити метро від Райдужної до станції метро «Тараса Шевченка», а потім – до залізничного вокзалу.

«На Райдужному масиві метрополітен збиратиме жителів, перевозитиме їх на лівий берег Дніпра, й розподілятиме між трьома лініями метрополітену», – заявив Ніконов

За словами заступника голови КМДА, загалом вартість всього проекту становитиме 1,3 млрд доларів, і ці гроші КМДА готова отримати на 25-30 років під гарантії уряду.

Крім того, Ігор Ніконов впевнений, що таку величезну суму Київ «реально» може отримати, і зазначив, що одна з країн «вже зробила техніко-економічне обґрунтування і вклала в це гроші». Він також вважає, що це є нічим іншим, як зацікавленістю в подальшому фінансуванні проекту розвитку метрополітену Києва.