Садовий має інструменти для політичних маневрів – експерт

Читать на русском
Андрій Садовий

Присутність міського голови Львова в авангарді найбільш впізнаваних та відповідальних міських голів України обумовлена в першу чергу його яскравим медійним образом та вдало обраними стратегічними орієнтирами у власній діяльності мера і політичного лідера.

Таку думку в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» висловив регіональний аналітик «Слова і Діла» Віктор Гаврилюк, підбиваючи підсумки 5-річної каденції міського голови Львова Андрія Садового.

«Позиції Садового, який у рейтингу найбільш відповідальних міських голів поступається лише меру Тернополя Сергію Надалу, цілком виправдані. 47% відповідальності – це результат більш ніж 100 виконаних обіцянок мера Львова, серед яких вирішення нагального питання з курсуванням транспорту вночі, посилення заходів безпеки в місті, підтримка військових, а також проведення ряду ремонтних і реставраційних робіт на об'єктах соціальної і комунальної інфраструктури», – аргументує він.

Яскравою особливістю діяльності міського голови Львова, на думку Гаврилюка, є те, що бажання досягти реального результату і контроль кожної зі стадій виконання задекларованого попередньо – невід'ємна складова його управлінської діяльності. Хоча в окремих випадках, як відзначає експерт, і цього недостатньо.

Андрій СадовийМіський голова Львова

«Для прикладу, як і в будь-якого міського голови, у Садового є свій довгобуд – це трамвайна колія на Сихів. 4 червня поточного року головний інженер фірми-підрядника «Онур» Олександр Добоні зазначив, що уже облаштовано 70% трамвайних плит, близько 35% колії, 20% необхідної плитки, а завершення проекту планується в 2015 році. Хоча враховуючи економічні реалії, чи вдасться виконати Садовому цю програмну обіцянку, що залишається невирішеною ще з 2010 року – питання відкрите», – констатує експерт.

Загалом же, за словами аналітика, попри те, що експертні оцінки за підсумками двох безперервних каденцій діяльності мера Львова різні, однак беззаперечним на сьогодні є те, що саме в ролі мера, на відміну від своїх колег, Садовому вдалося створити не лише бренд загальнонаціонального масштабу власної персони, але й усього міста, а згодом і партії «Об'єднання «Самопоміч». А це за нинішніх конфігурацій у сучасній українській політиці, на думку Гаврилюка, дозволяє йому маневрувати і ставити не лише перед собою, але й перед власною політичною силою цілі більш глобального масштабу.

Самостійно моніторити хід майбутньої місцевої виборчої кампанії 2015 року можна за допомогою нового онлайн-спецпроекту від системи народного контролю «Слово і Діло» – «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: